maandag 11 oktober 2010

For My Friend....

Zijn jullie de theezakjes al beu ;-)..Heerlijk bezigheidje voor in de nachtdienst moet ik zeggen, je moet toch wat doen om te tijd te doden alhoewel ik moet zeggen dat ik lekker gewerkt heb vanacht.
Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt en...weer met theezakjes.
Dit keer heb ik China Blossom gebruikt van Pickwick, lekkere thee trouwens. In het midden heb ik een brad gestopt en de kleine bloempjes zijn met de stans van Joy gemaakt ook uit theezakjes om zo 1 geheel te krijgen. De tekst is een sticker. Bedankt voor jullie bezoekje, fijne maandag...Liefs Peet

14 opmerkingen:

  1. wat leuk man die kaarten met thee zakjes...
    pffffffffffff moet je wel veel thee drinken hhihihihihi

    ggroetjes DE MUTS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, nog niet zat, ik vind het een kunstwerk.
    Toen ik nog werkte, zat ik ook altijd 's nachts te knutselen, dus weet wat je bedoeld, met de tijd doden.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Helemaal super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra, Leuk hoor die kaarten met theezakjes. Voor ik verslaafd raakte aan stempelen heb ik ook heel wat afgevouwen. Nu ik jouw mooie kaarten zie begint het weer te kriebelen. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Peet, gebruik jij de "oude" theezakjes nog van een aantal jaren geleden of de nieuwere.
    Ik vond ze jaren geleden nml. veel mooier bedrukt.
    Ik heb niks meer bewaard uit die tijd, maar er een oudere tante blij mee gemaakt. Eigenlijk wel jammer...............

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, ik ben het nog lang niet zat. Maar wel razend nieuwsgierig hoe je het nou doet. Filmpje? Ik heb al 6 theezakjes van China Blossum, nog even doordrinken zeker? Ik zie 8 puntjes.

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart. Leuk zo met de theezakjes. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nee hoor vind ze prachtig en heel origineel je theezakjes kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Peetje!

    Nee hoor, ben het nog niet beu, je maakt er super mooie kaarten mee!! Bedankt voor je leuke en lieve berichtje! Ook bij jou zie ik veel nieuwe dingen, handige filmpjes en leuke tips en inspiratie! Helemaal super dus, blij dat jij mijn blogvriendinnetje bent! ;-)
    Fijne dag, meis!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is die bloem met theezakjes gemaakt ? Whow zeg ... knap, knap in 't geheel !

    groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet