donderdag 4 juni 2009

cretaieve uitspatting


Vandaag ben ik is van me geloof gestapt en een soort ketting gemaakt wat eigenlijk niet mijn soort ketting is maar...ik vind dat je alles een keer geprobeerd moet hebben vandaar dat ik toch deze poging heb gedaan en....ik vind het persoonlijk nog niet eens zo tegenvallen.
Het is een tweedraadse geregen ketting. Aan de linker kant ben ik zigzag door de grote bruine ( plastic) kraal gegaan en na de laatste bruine ( plastic) kraal heb ik de draden apart met verschillende soorten en kleuren bruin geregen.Vervolgens heb ik ( rechtsboven) de twee draden door een bruine houten kraal gedaan, vond ik wel geinig. Dit is het resultaat geworden, benieuwd wat jullie er van vinden. ...Liefs Peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet