donderdag 11 juni 2009

kralen rand



En daar stond ik vanmiddag bij me kralenverzameling en dacht...kraaltjes en kaarten daar moet je toch iets anders mee kunnen dan alleen borduren,dat is namelijk niet mijn ding. En toen kreeg ik dit idee.....Ik heb een rand geregen ( als je lang genoeg rijgt word het een ketting hihi) en de uiteinde uiteindelijk aan mekaar geknoopt tot ik een rondje kreeg. Deze heb ik op twee stansjes geplakt en in het midden nog een stansje met daarop de stempelafdruk van ollyfant ( blijft ook leuk he die serie). Daarna heb ik de kaart afgewerkt tot dit resultaat. Ben benieuwd naar jullie reacties.....Liefs Peet

3 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,

    wat een idee ! En het ziet er super uit ! Je hebt er trouwens nog veel meer moois opstaan. De ketting (uitdaging) en de ringen vindt ik gaaaaaaaaffff !

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey die ellis

    Thanks voor je bezoekje en complimenten..het is zo leuk om dingen te ontdekken en uit te proberen en als iets dan lukt...dan wil je het toch delen met andere freubelkonten>? Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet