donderdag 18 juni 2009

Kralen uitgezocht door de kids...




Was ik van plan om een ketting te maken, vroegen de kids hier of zij de kralen uitmochten zoeken....tuurlijk mocht dat, weer een leuke uitdaging toch? Na een lange tijd in de kralenverzameling rond gesnuffeld te hebben is dit uiteindelijk het resultaat van hun kralenkeuze. Paars met groen...mmmm ik moest even wennen zeker toen ze me ook vertelde dat het geen lange ketting mocht worden. Onder ( streng hihi) toezicht van hun is dit de ketting geworden....kids zijn tevreden en ik...tja ik ben er niet van onder de indruk maar.....aldoende leren de kids het ook en daniel heeft al aangegeven om morgen ( als hij tijd had) zelf een ketting te maken in zijn lievelingskleur.....rose. Dus als de ketting klaar is dan zien jullie hem wel.....fijne avond....liefs Peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet