maandag 15 juni 2009

lady in red



Deze kaart heb ik gestempeld met de maskertechniek ( vind ik zon leuke techniek met verassende resultaten) Als eerste heb ik een stempelafdruk gemaakt van de ( zwangere) vrouw, gemaskerd en vervolgens de horloges en de kroontjes gestempelt en wederom gemaskerd en daarna de tekst gestempelt. Ik heb met zwarte chalk heel licht een afdruk willekeurig van een bloem gesponst ( de sjabloon van de bloem is een overblijfsel van een bloem die ik uit het papier heb gestanst, wie wat bewaard heeft wat toch...)Daarna heb ik met grijze chalk de rest van de kaart bewerkt en de jurk van de vrouw met rode stift ingekleurd waardoor het net lijkt of er diepte in de kaart zit.Verder afgewerkt met lint, waar ik een randsticker met glitter overheen heb geplakt. En aan de linkerkant in de strik heb ik een speld met een mini pompoen geprikt, wat ik ook tegen kwam in me kast...een mens heeft meer dan die zelf denkt. Al met al wel een geslaagde kaart niet dan?.......Liefs peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet