zondag 7 juni 2009

snelle oorbellen

Had ik gisteren snelle ringen kom ik vandaag eens met snelle oorbellen : ).
Ik heb ooit bij een schoenenwinkel die ook sieraden verkochten hun hele assortiment ring oorbellen meegenomen, waren nog geen 25 cent per paar.....koopje toch? Vervolgens ben ik bij mijn kralenverzameling gaan staan en ben wezen kijken, passen en meten welke kralen er over de oorbel wilde,niet alle kralen konden de bocht maken. En dit zijn enkele voorbeelden. je zou er ook nog een hanger aan kunnen maken of jasseron wikkelen om de ring met af en toe een kraal ( hahaha en dit verzin ik ff ter plekke goed bezig he). Fijne zondag allemaal en liefs Peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet