vrijdag 5 juni 2009

sterkte

Ik heb lang geleden : ) toen de rage van theezakjes vouwen in was ook driftig meegedaan en mijn moeder heeft toen bakken vol theezakjes al voor mij op de juiste maat gesneden zodat ik ze voor het grijpen had...ideaal! De rage werd minder en ook nu had ik weer zoiets van....weg gooien dat gaan we niet doen he! De laatste paar dagen spookte er door mijn hoofd dat ik weer wat met die theezakjes wilde doen en.....gisteren kreeg ik dit ( simpele) idee. De bovenrand van de kaart is dus gemaakt met gevouwen theezakjes, in dit geval winterthee van pickwick. Voor de afwerking heb ik bruin lint erover geplakt. Verder afgewerkt met een stempel van een boom waar ik wat details heb ingekleurd met gel rollers. Wel leuk geworden toch? Liefs Peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet