zondag 19 juli 2009

Post




Zo dit is op het moment toch mijn ding....vintagekaarten. Op deze kaart is ook een stuk verwerkt van een kaart die ik van de week in de uitverkoop heb verkocht, zo heerlijk he...veel voor weinig ;). Ik heb aan de linkerkant van de kaart een klein kaartje verwerkt en de binnenkant bewust "kaal" gelaten zodat er een leuke tekst in geschreven kan worden. Heb de binnenkant wel met distress inkt "old paper" bewerkt anders knalt het witte zo tegemoet en dat is niet echt mooi. Benieuwd wat jullie er van vinden en tips/kritiek is altijd welkom....enjoy your sunday...Liefs Peet

2 opmerkingen:

  1. Hoi Peet,

    ik was al een poosje niet bij je wezen kijken (ik heb je in mijn blogroll gezet, dus nu mis ik niks meer) dus heb ik nu eens even lekker zitten neuzen.
    Mooi spul heb je er op staan ! Ik ben helemaal weg van je nostalgische kaart met het meisje onder de rozenstruik. Super mooi!!! En wat een prachtig plaatje is dat!

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ellis, ja wat een oude kaart al niet kan worden als het opgepimt word he? hihi en het is zo leuk om te doen maar goed dat hoef ik jou niet te vertellen...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet