vrijdag 31 juli 2009

Vintage kerst



Ik ben helemaal gek van die vintageplaatjes dat ik er alleen al gewoon vrolijk van word door er naar te kijken maar.....het verwerken in een kaart is natuurlijk nog leuker. Heb dit keer een paar witte veren in de kaart verwerkt nadat ik ze eerst wat "oud" heb gemaakt met distress inkt old paper. De rest van de kaart spreekt voor zich toch? Al met al een leuk geheel geworden en wie had dat gedacht,.....een kerstkaart maken met een graad of 27c...nou ik niet maar heb het toch gedaan hihi....enjoy your weekend....Liefs Peet

1 opmerking:

  1. het plaatje is inderdaad een plaatje !!!
    een warm wolkerig gevoel krijg je er van !!!

    enne.. de meeste stempels die jij zo mooi vind.. koop ik bij stampinback.nl...
    dat zet ik er ook altijd bij hoor !!!
    ga maar eens kijken op hun site...
    heeeeeeel mooie stempels.. van eigen merk en van i brake for stamps..ook grappige..
    maar naakt is echt mijn ding !!! net als vintage de jouwe !!!
    hou je hand op de knip... maar als je toch wat besteld... zet dan effe bij de bestelling.. (onderin kan je een reactie plaatsen) dat je er via mij bent gekomen..
    dan lacht ze zich rot (ank de back..) want dan ben je echt de zoveelste... ik heb er al zoveel doorgestuurd op HJ en in mijn vrienden en kennissenkring !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet