zaterdag 1 augustus 2009

kaart met labels/tags











David was leuk om te doen maar ik ben nu toch meer van de vintage dus gooi ik me daar maar met de volle 100% op. Ik heb vandaag een kaart gemaakt die ik met een lintje dicht heb gemaakt. Aan de binnenkant heb ik twee tags gestopt die ik eerst heb bewerkt met de stempels van...hoe kan het ook anders:-) Eline`s vintage stempelset. Geloof dat er geen een stempel set zoveel door mij is gebruikt die ik in bezit heb, misschien een nieuwe set aanschaffen ingeval deze gaat verslijten hihi. Verder heb ik de vlinders bewerkt met distress inkt en vervolgens bewerkt met stickles. Ook een van me favo producten. Ik zal morgen even op foto vastleggen hoe ik de vlinder heb bewerkt, ik zelf vind het superleuk en mogelijk bij vele plaatjes.....Benieuwd wat jullie er weer vinden en bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties..het zij onder de creatie, in de chat of in de mail....erg leuk allemaal!....enjoy your day....Liefs Peet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet