dinsdag 15 september 2009

Heres a little present

Hallo Freubelkontjes..
Was ik druk bezig met een kaartje en is dit het geworden
wel grappig maar het is niet het kaartje wat ik in gedachten
had om te maken....
Leuk hoe je iets in je hoofd kunt hebben en het
uiteindelijk helemaal anders uitpakt.
Zo blijft freubelen spannend niet dan?
Ik wou eigenlijk voor de verandering een
afdruk van een vlinder gebruiken :-))
Maar ik wist me in te houden en heb netjes
bloementjes gestempeld hihi.
Enjoy Your Day
Liefs Peet
Hello...
Isnt it funny how things can turned.
In my mind i had a card wich i wanna to make and
for some reason is this te result of my card.
And believe me....he doesnt even come close to the card
i had in mind.
Enjoy Your Day.
Love Peet





2 opmerkingen:

  1. Hoi Peet mooi kaartje ben ook fan van Penny black
    liefs lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra wat een leukerd je kaartej heel erg lief!!! En zo leuk het Penny Black stempeltje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet