maandag 7 september 2009

Inchies and Twinchies

Hallo Freubelkontjes,
Ik kreeg de nieuwe Cards-Only en zag dat er weer iets nieuws wat
in freubelland.
Inchies, twinchies en Moo`s.
Vele kennen de Atc`s wel en de inchies,twinchies en moo`s
is een soort vervolg hierop.
Net als Atc`s kun je de inchies,twinchies en moo`s
internationaal ruilen want de afmetingen zijn overal
hetzelfde.
Ik heb gisteren snel een serie gemaakt om jullie dit
te laten zien en ik moet nu al bekennen..
Ik heb er weer een verslaving bij *bloos*
Ik vind het in ieder geval superleuk om te doen
en ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Enjoy Your Day.
Liefs Peet
Atc 8.9x6.4

Twinchies 5x5


Moo`s 7x2.8



inchie 2,5x2,5
xxxxxxxxxx
Hello
I saw something great in Cards-only and i had to try it this weekend and
i must confess...i`m already addicted to it *blush*.
The most of us know what Atc`s are and this is a follow up
on this i think.
Inchies, Twinchies and Moo`s are great to make
and even as the Atc`s you can swap them international
because the sizes off this are all the same.
I made a set this weekend to show you what
inchies,Twinchies and Moo`s are.
Enjoy Your Day.
Love Peet





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet