maandag 21 september 2009

Opbergbak

Hallo Freubelkontjes...
Ik was en tijdje terug bij de Xenos en kwam deze bak tegen
die ik qua kleur al helemaal leuk vond en,...
het is ideaal om je scrappapier in op te bergen.
Je kan bv. zelf tabbladen maken om zo soort bij soort te houden
of aan de voorkant een sticker maken met welk soort erin zit.
Maar goed voor 1,99 kon ik hem in ieder geval niet laten liggen en dacht...
wie weet een leuk idee voor jullie.
Voor de liefhebbers is die er ook in het blauw.
Enjoy Your Day.
Liefs Peet



2 opmerkingen:

  1. Hey Peet! Dank je wel voor je reactie op mijn blog :)
    Erg handig z'n bak, misschien moet ik straks ook maar ff bij de xenos langs LOL.
    Je kaarten zijn ook weer geweldig!

    Liefs Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra Wat een mooie grote bak, en wat een gave kleur!!
    Daar kun je lekker wat in kwijt.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet