donderdag 17 september 2009

Raindrops

Ik heb geprobeerd om via fotos een klein workshopje te maken
over de "regendruppels" die ik op mijn bloemen heb gemaakt.
( zie de kaart van gisteren).
Alleen komt het absoluut niet over op de foto dus probeer ik het
zo uit te leggen en als er vragen zijn
mail me dan even.
Je hebt nodig:
Heattool
Clear embossing powder
Een stempelafdruk of plaatje.
Pritt stift.
Ga met je pritt stift over de stempelafdruk, let wel niet te dik.
Strooi er vervolgens de embossing powder over en
verhit dit met de heattool.
Heel simpel maar ow zo leuk.
Probeer het eens en laat me gerust weten wat
je er van vind.
Enjoy Your Day.
Liefs Peet
xxxxxxxxxxxxxx
Today i tried to make a little workshops about the "raindrops" i
made on the flowers. ( see the card i placed yesterday).
It didnt came over that great on pictures so i try to explain
it to you and if you have any questions just send me a mail.
You need:
Heattool
Clear embossingpowder.
Stamps of picture.
glue stick.
Go with your glue stick over your stamp or image.
Look out that you dont put to much glue on it.
Then put clear embossing powder over the stamp and heat it
with the heattool.
How easy it can be.
Try it and let me know what you think
of this "raindrops".
Enjoy Your Day.
Love Peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet