vrijdag 11 december 2009

Ideeen boekje


Hallo Dames,
Hebben jullie ook dat "probleem" dat als je ergens bent ineens een leuk idee hebt voor een kaartje maar 9 van de 10 keer het idee ( half) kwijt bent als je thuis bent. Nou ik heb daar nog wel eens last van en heb daar maar is wat aangedaan. Ik heb een boekje gemaakt die ik in mijn tas kan stoppen en mocht ik ergens zijn en ik krijg een leuk idee dan kan ik het hier in schetsen. Slim he? Zo kan ik ook altijd weer even terug bladeren als ik een "freubeldip" heb om weer inspiratie op te doen. De voorkant van het boekje heb ik niet al te druk gemaakt en vol geplakt met bloemen ofzo...moet nog wel in me tas passen en... hij moet het daar in ook kunnen overleven. Enjoy Your Weekend...Liefs Peet

Hello Lady`s

Today i made this little book. Maybe you have the same "problem" that you always get a great card making idea when your not at home and at the time that you are home you not really remember what kind or idea you had. So i made this little book that i put in my hand-bag. So i can drawn my idea where ever i am and.. did i run out of ideas i can always look back in my little book...smart isnt? Enjoy Your Weekend...Love Peet

2 opmerkingen:

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet