donderdag 3 december 2009

Mijn inzending voor gast-designer



 Hallo Dames...
Ik was gisteren aan het rondsnuffelen en kwam op de site van Scrap-Cards ( http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/   )  terecht en daar zoeken ze gast-designers. Ik dacht meteen..... lets give it a shot! De opdracht was om een kaart te maken in kerststijl maar dan is wat anders dan de kleuren rood en groen. Nou dat is geloof ik wel gelukt hihi.
Ik heb een rechthoekig kaartje bestempelt met een kerst tekst met distress inkt " old paper" en de randen bewerkt met distress inkt "walnut stain" en daarna heel licht met zilver kleurige inkt. De swirl heb ik eerst met stazon black gestempeld en daarna met zilverkleur nogmaals en dan iets versprongen. Dit heb ik ook met de stempelafdrukjes van de bloemen gedaan en in de kern heb ik een roosje ( van de xenos) geplakt...effect is leuk toch? Dit alles op een kaart geplakt en mijn inzending is klaar. Ben benieuwd wat ze en jullie er van vinden.
Enjoy Your day.
Liefs Peet

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer Peet en helemaal in jouw stijl, vind het altijd weer super mooi! Met deze kaart moet je zeker een goede kans maken! Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart,leuk dat je meedoet met de challenge,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeej Peet

    Wat een beauty! Daarmee moet je echt wel een hele grote kans maken om te winnen!

    Thx nog voor je reactie, oh en het weekend gaat niet door. Hoe snel ik het op mn blog heb gezet hoe snel mn pa belde dat ons mam ziek is. Gherm...maar we doen er niets aan. Dus verplaatsen we het. :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaaaaaaaaaaaf
    leuk zeg zo een challenge
    kerst zonder rood en groen whhaaaaah
    vind dat je hem superleuk gemaakt heb,top!!
    ik ga eens kijken daar.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet