woensdag 9 december 2009

Under The Mistletoe


Hallo Dames
Ik vind de magnolia`s stempels steeds leuker worden dat het al haast een verslaving aan het worden is.... verslaving nummer 308 ofzo hihi. Voor deze kaart heb ik weer afval stukjes papier gebruikt en alhoewel ik absoluut niets heb met de kleur blauw heb ik toch maar is blauw in de kaart verwerkt en ik moet zeggen dat ik het geheel wel leuk geworden vind. Op een blauw papiertje heb ik de " Christmas" gestempelt met zwarte distess en heb alle randen van de kaart en papier ook met distress bewerkt. Tilda heb ik ingekleurd met distress inkt. Wel geslaagd moet ik zeggen...Enjoy Your Day..Liefs Peet.
================================================================================
Hello Ladys..
I love the stamps from Magnolia more and more that its almost an addiction, addiction number 308 or so hihi. I made this card also from left overs and i even that i hate the colour bleu, i use some in the card and i must say.. love the combination. I stampted " Christmas"on a blue paper with black distress inkt and also the edges of the papers are treaded with black distress. I coloured Tilda with distress inkt, some flower, a heart and ready is the card...well i think its ready. Thanks for stopping by, enjoy Your Day ..Love Peet

4 opmerkingen:

  1. hoi petra
    schitterende kaart heb je weer gemaakt
    grpoetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeej Peet!

    Hij ziet er zeker goed uit. Ik vind het persoonlijk altijd moeilijk om in kleuren te werken die ik niet mooi vind. Dat kan je bij mij dan ook vaak zien aan het resultaat, maar bij jou is hij super geworden!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet