dinsdag 26 januari 2010

En dit is mijn inzending


Hallo Dames...
Bij scrappers-challenge-blog (http://scrappers-challenge-blog.blogspot.com/) hebben ze een leuke challenge tot 14 febr. En het thema is.. hoe kan het ook anders Valentijndag. Heb zon een hekel aan valentijnsdag, pure geldklopperij maar goed das mijn bescheiden mening en moet toegeven dat het wel leuk was om er een kaart voor/over te maken. Dit is mijn inzending, vind die afdruk van die twee oudjes zo leuk he? Enjoy Your Day..Liefs Peet

9 opmerkingen:

  1. dat is een prachtig kaartje geworden Petra! Leuk ook die vlinders erbij en wat ik ook zo leuk vind is dat je juist voor twee oudjes hebt gekozen! Super!Ik hoop dat je wint!
    Enne je hebt geen kat in je nek nodig!! Het lukt je toch uitstekend zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh peet hij is heel mooi je kaartje echt mooi met dat stempeltje,
    en idd ik vind het ook geldklopperij maar goed er zijn toch nog heel eel mensen die er intrappen,
    En heb je je nieuwe aanwinst al uitgeprobeert?

    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooooo wat een gaaf kaartje heb je gemaakt
    echt toppie hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg...
    Vooral ook die oudjes ;)

    Bedankt voor je deelname op de SCBlog

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave kaart en ik heb ook
    niets met valentijn net als je zegt
    geldklopperij

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat eem Barty Peet en je hebt gelijk pure geldklopperij ik heb wat op mijn blog voor je staan Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een pracht van een kaart Peet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Peet, wat een plaatje weer :)

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Peet wat een schitterend kaartje erg mooi en dank je wel voor je bijdrage. Zo lief het stempeltje .

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet