vrijdag 22 januari 2010

Hello Cupcake


Hallo Dames,
Allereerst wil ik Elly,Ilonka,Nina,Christa en Linda feliciteren en heel veel plezier toewensen in het dreamteam van House off Sketches!
Ik vind die stempels van die cakjes zo geinig dat ik er ook maar mee aan de slag ben gegaan. Ik heb de stempel op design papier gestempeld ipv inkleuren. De bovenlaag van het cakjes heb ik met clear stickles bewerkt voor een extraatje. De bloemen heb ik zelf gecreeert en moet zeggen dat het nog niet echt tegenvalt wel? Wens ik jullie allemaal een goed weekend LIefs Peet.
====================================
Hello Lady`s
I love the stamps of cupcakes and have to use it myself hihi. I stampt the cupcake on designpaper instead of colouring it. I put some clear stickles on top of the cupcake. I made the flowers on my own and i didnt it to bad didnt i? Enjoy your weekend Love Peet

11 opmerkingen:

  1. hoi Peet wat een leukerd je kaartje erg mooi zoals alles bij elkaar past. Eb yummy mooi cupcakeje. En je bloementjes ziet er toppie uit.

    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt en ik vind je bloemetjes helemaal super,

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Peet, bedankt voor de felicitatie :D
    Yum, een cupcake....! Mooi met die bloemen erbij!

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi petra
    wat een schitterend kaartje
    groetes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GAAF kaartje heb je weer gemaakt
    echt hjeel leuk hoor

    leuk dat we in het dreamteam zitten

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Peet

    wat een lieffie ik vind hen helemaal af die bloemen zijn heel mooi je kaartje is weer helemaal top

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOWWWWWWWWWWW Peet die vind ik gaaf zeg
    super kleuren heel mooi
    fijn weekend
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er super uit zeg! Een cupcake kaartje om op te vreten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er een superlekker kaartje uit en nog goed voor de lijn ook ;-)
    Groetjes,
    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Peet,

    Een hele mooie kaart.

    En omdat ik vind dat je steeds zo'n mooie creaties hebt, heb ik een award voor u. Je mag hem van mijn site komen ophalen.
    Veel plezier ermee hé.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een schitterend kaartje en die
    bloemen die zijn helemaal geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet