donderdag 14 januari 2010

A Wonderfull Birthday

.
Hallo Dames,
In een Cards Only had ik een tijd terug van die leuke kaarten gezien met ribbelkarton en met de kerst heb ik een rol ribbelkarton gekregen dus ik heb me even lekker uitgeleefd. Op een vrij simpele manier kun je toch leuke kaarten maken vind ik. De foto spreekt voor zich denk ik zo en anders hoor ik het wel mocht je wat willen weten. Wil ik jullie bij deze even allemaal bedanken voor ( sommige) dagelijkse bezoekjes aan mijn site, zonder jullie was het niet zo gezellig en leuk om te doen. Liefs Peet.
====================================
I saw some nice cards in the Cards Only a while ago with rib cardboard ( hope this is a real word cause i stick two words together hihi) and i`ve tried to make a card on my way. Love the result, its an easy way to make a lovely card isnt? I would like to say thank for your visit on my blog, for some is it a dailly trip. Cause without you it wouldnt be such fun and pleasure to make and keep this blog so...Thanks. Love Peet

4 opmerkingen:

  1. hoi petra
    wat een schitterend kaartje:)
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi peet
    wat een geweldig kaartje heb je gemaakt. Had pas ook al bij iemand het idee gezien met ribbelkarton erg leuk. is dat zo in de winkel te koop?

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houi er wel van hoor!!!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it, ik hou wel van die rustige, klassieke kaarten! Mooie stempel ook die op de geschulpte cirkel.

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet