maandag 15 februari 2010

Magic Card


Hallo Dames,
Sow ik mag weer een paar nachtjes werken en komt er van freubelen heel weinig terecht. Nu was ik op you-tube aan het struinen en kwam deze geweldige kaart tegen. Ik vind die techniek superleuk en ga hem als ik uit de nachtdienst kom ( wat moet ik me nog lang inhouden want das donderdag pas) zeker uitproberen. Ik kan dan wel niet freubelen snachts maar kan wel een filmpjes kijken om toch in de freubelsfeer te blijven hihi , ben benieuwd wat jullie er van vinden...Liefs Peet

4 opmerkingen:

  1. Nou die is ook wel heel erg leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf! ik heb het kaartje ooit ergens gezien, maar begreep niet hoe het gemaakt werd, dus super handig deze tutorial!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi. wat een super leuk kaartje ik kon natuurlijk niet wachten om een proefje te maken. maar ik heb verschillende woorden over de tafel laten vliegen ik ben nu bij poging 3. ga morgen of overmorgen maar nog is proberen mischien met een frisse kijk dat het me wel gaat luken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Peet,

    Ja dat ken ik, dat kaartje. Ik heb het al gemaakt ook.

    Binnenkort komt hij op mijn site te staan. Je moet maar eens afkomen, zou ik zeggen hé ;)

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet