donderdag 11 februari 2010

Slagzin wedstrijd gewonnen


Komt net de postbode langs en brengt mij een grote envelop..hmmm wat zal dat zijn?
Ik dus als een gek de vlop open maken en zit er allemaal leuk papier in ( parlemoer, glitter) en een brief... u bent 1 van de winnaars van de slagzinnen wedstrijd. Owja das waar ook dacht ik, vorig jaar was er bij jeje-products een wedstrijd en ik heb met de zin.. Het is 100% zeker dat je creaties lukt met een jeje product... meegedaan en dus gewonnen. Is dat een leuke onverwachte verrassing of niet? LIefs Peet

1 opmerking:

  1. Hallo Peet,

    Proficiat, dat is nog eens leuke post, ik had daarnet 4 blauwe enveloppen.......RUILEN?????

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet