donderdag 11 maart 2010

Greetings Of Love


Ik was aan het neuzen om te zien wat ik allemaal had om een (paas) krans te maken en wat vind mijn oog...stukjes hout. Ik dacht meteen...wow die kan ik vast wel op een kaart gebruiken. Dus de krans is even voor wat het is gelaten ( had toch niet alles in huis) en ben even met een kaartje aan het stoeien geweest. Op een stukje schors heb ik met stazon inkt een tekst gestempelt en de rest...ach dat wijst vanzelf niet? Ga ik nu wat stempel afdrukken maken zodat ik vanacht, mocht het rustig zijn, vast in kan kleuren want ik mag nog even twee nachtjes werken voor ik weekend heb...Enjoy Your Day..Liefs Peet

7 opmerkingen:

  1. oh ho wat ben je toch een heerlijke crearieveling ik vind het weer een briljant idee en het resutaat mag er wezen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan meisje!En veel succes vannacht met het kleuren..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super origineel idee om het zo te gebruiken op je kaart, Hij is helemaal top
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey petra
    wat een schitterend kaartje
    heel erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat megacreatief zo met dat hout! vind het resultaat erg leuk!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat is die gaaf geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Peet je kaartje is weer een creatiefe en orginele creatie. Wat ben je toch altijd vindingrijk met je kaartjes. En ze zijn zo leuk.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet