donderdag 25 maart 2010

Harlekijn


Ik vind die Harlekijn stempels zo leuk maar vond het nog wel een uitdaging om er wat mee te doen, nu ik eenmaal bezig was had ik zoiets van..ow maar dit kan ik er ook nog mee doen en als ik het zo doe is het ook leuk. Dus weer ideeen genoeg. naar mijn gevoel is het onderin de kaart wat saai maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer druk genoeg zo met al die harlekijntjes, ik heb het maar even zo gelaten want ik kan er altijd nog een tekst onder stempelen

Aan de binnenkant heb ik een tekst gestempelt en nee... jullie zijn niet dronken en zien niet dubbel maar ik heb eerst de tekst in het zwart gestempelt en daarna iets versprongen nog een keer met rood. Jammer genoeg komt het op de foto niet zo mooi uit maar er staat dus : Prepare to be Amazed.

Aan de rechterkant van de kaart heb ik een label gedaan alleen kwam ik er net achter dat ik het lintje aan de bovenkant had geniet ipv aan de zijkant, dan zat het labeltje er mooier in. Achter de flap kun je naast het labeltje ook evt geld of een kadobon in doen. Ik heb de stempels met doodgewone stiften ingekleurd. Rest my jullie alleen nog een mooie zonnige dag te wensen....Liefs Peet

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje, het juist makkelijk
    dat er onder op de kaart nog niets staat kan je altijd iets opschrijven voor het doel waar hij voor gebruikt wordt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je ff een punt hetty :-) Thanks voor je dagelijkse bezoekjes en lieve/leuke reacties...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er echt een pareltje van gemaakt. Waar haal je toch steeds weer die inspiratie van, volgens mij ben je een vat vol ideeën ;o)
    Groetjes, Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. noi dit is een hele mooie kaart geworden hoor
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaartje petra
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi peet,

    schitterend mooi kaartje, en aan de onderkant kun je altijd nog een leuke tekst stempelen zodra je weet waarvoor hij bestemd is.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet