vrijdag 5 maart 2010

Maak je eigen ( herfst) bladeren...


Deze bloemen heb ik gemaakt met "artista" klei. Dit is heerlijke zachte klei die aan de lucht droogt, niet aan je handen plakt en... als het gedroogt is is het onzettend licht. denk dat het niet veel meer zal wegen dan een bloem met strik en knoop wat we wel eens op de kaarten plakken.

Ik had nog een mal liggen met deze verschillende vormen van bladeren, hier heb ik de klei ingedaan, laten drogen en daarna gekleurd met distress inkt. De randen heb ik bewerkt met goedkope glitter nagelak. Niet teveel! Als laatste heb ik er met een beetje haarlak overheen gespoten voor wat glans, ik had geen lak in huis vandaar. Het kaartje wat ik hier mee heb gemaakt ligt nog te drogen en als die droog is zal ik posten...Enjoy Your Weekend....Liefs Peet

4 opmerkingen:

  1. leuk idee die blaadjes,zijn ze niet te zwaar voor kaartjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker een leuk idee Peet ik vind ze heel mooi

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee Peet! Maar breken ze niet als je ze op een kaart verstuurd?

    Liefs,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en mooie blaadjes en wat een leuk
    idee om ze zo zelf te maken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet