maandag 29 maart 2010

Opkikker


Zoals jullie wel weten ben ik bezig met het opruimen van me hobbyspullen alleen...echt vlotten wil het niet want ik kom steeds weer dingen tegen en heb danzoiets van...kan ik ook wel wat mee, even kijken hoe dat word en voor je het weet ligt heel de kamer overhoop en heb je ipv opgeruimt een kaartje gemaakt. Je kent het vast wel. Zo is het ook met dit kaartje gebeurt, ik kwam dit perkamentpapier tegen en had meteen een kaart in me hoofd en dat MOET dan ook direct gemaakt worden he! Hij is vrij eenvoudig maar voor het "soort" kaart ( condoleance was mijn idee) is hij precies goed naar mijn idee.

De bloemkernen heb ik wat opgedirkt met zwarte en clear stickles om de stempel iets op te vrolijken....Liefs Peet

10 opmerkingen:

  1. hoi peet,

    ja deze is geweldig mooi, eenvoudig en toch stijlvol, prachtig gedaan.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi petra maar hij is wel leuk geworden hoor

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je kaart erg mooi geworden mooi in dat zwart/wit
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een stijlvolle kaart,eenvoud kan soms heel mooi zijn.Je maakt mooie dingen,ga je lekker volgen,vind het leuk als je ook een keer bij mij komt kijken.
    http://yvonnescrappage.blogspot.com
    Lieve groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje petra
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje Peet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden. Wat was nou het parkamentpapier, dat papier links of rechts? Dat rechter papier is heel mooi voor dit soort kaartjes.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel stijlvol,en het kan wel eens goed zijn om op te ruimen,ben ik gisteren meebegonnen en net wat je zegt,je komt vanalles tegen,ook wel weer leuk.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet