dinsdag 2 maart 2010

Voorjaar


Wat een heerlijk weertje is het vandaag toch, zonde om binnen te zitten. Ik had wat viooltjes gekregen en heb gelijk maar de "wintertafel" veranderd in een " voorjaarstafel". Hoe hollandser kan het met de koe erbij...hij heeft nog een zusje maar die stond in de wei te grazen en zijn jongere broertje is bij de dierenarts....hij was van tafel gevallen en zijn poot is nu gebroken maar...lang leve de seconde lijm hihi en morgen zal hij er wel gezellig bij komen te staan. Geniet allemaal van het lekkere weer.... Liefs Peet

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige tafel. ik denk dat ik ook maar eens even ga shoppen bij de plantenafdeling.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog ! Kast is al ingeruimd en ik ben nu potjes aan het maken voor de blauwe druifjes, ik zal ze eerdaags op mijn blog plaatjes, erg leuk al zeg ik het zelf ;-)
    Je tafel ziet er heel leuk uit, heerlijk dat zonnetje, daar waren we wel aan toe !
    Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet