donderdag 22 april 2010

Alleen Voor Jou...


Ik wilde vandaag naar het postkantoor om de vlop op de bus te doen die Karin had gewonnen met mijn candy tot ik erachter kwam dat ik nog geen kaart had gemaakt en die hoort er toch wel bij vind ik zo. Dus weer een goede reden om te freubelen. Ik heb papier gebruikt van Making Memories " Flower Patch " zulke leuke pastelkleurtjes daar word je gewoon vrolijk van. De afdruk heb ik met distress inkt ingekleurd en dat valt niet altijd even mee maar..aldoende leert men toch? De rozen knopjes heb ik ooit bij de Action weg gehaald en toen ik ze uit de verpakking haalde had ik zoiets van.. Mwah. Zo als kern in een Paper Flower vind ik het toch wel weer leuk. Liefs Peet

8 opmerkingen:

  1. Ja Petra dit is wel een heel vrolijk en mooi kaartje

    Gr Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi peet,

    meis wat heb je weer allemaal schitterende creaties geplaatst, dat tasjes is ohhhhh zoooo leuk,
    en deze kaart is ook weer schitterend, en natuurlijk heel hartelijk bedankt voor de award, ik ben er best trots op en zal hem op mijn blog plaatsen en ook gauw doorgeven.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peet hij is weer super meid
    en hij staat op me site nog bedankt
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Peet wat een mooi kaartje weer je bent ook een heerlijke creatieveling ik vind hem weer super

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje is het Peet
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,

    Leuk kaartje heb je gemaakt zeg!
    Ik zal eens even voor je navragen aan vriendin Petra waar die Digistamps vandaan komen waar ik dat kaartje mee gemaakt heb. Je hoort zo snel mogelijk van me....!

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief dat je er ook een kaart bij doet!
    Hij is leuk geworden hoor.Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet