donderdag 29 april 2010

Op de valreep....


Kom ik er toch op de valreep nog achter dat ik nog mee wilde doen met de challenge van Peter en je kaart moet voor koninginnedag ingezonden zijn. Ik dacht nog..ow daar heb ik nog tijd voor DOM!! Dat is morgen al, dus heb ik net snel een kaart gemaakt. Niet echt snel want er zat toch best wat werk in. Aangezien ik niets met het koningshuis heb of de kleuren ven de nederlandse vlag vond ik het een hele uitdaging en naar mijn idee is mijn kaart toch goed gelukt... Ga ik nu even een bakkie koffie in de tuin drinke...Liefs Peet

6 opmerkingen:

  1. Ja hoor, goed gelukt! Hij is mooi geworden! Succes met de challenge en 'koffie-proost'! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super geworden.
    Leuke stempel ook.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zeker goed gelukt hij is
    gewoon super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vind hem zekers goed gelukt hoor susses ermee

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed gelukt...supermooi.
    xxxGea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaatr peet erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet