zaterdag 1 mei 2010

Auw....

Nou Nou ik ben dan met het winnen van Candys een " Lucky Girl" maar qua lopen ff niet, Is het me net ( tis nu 2.45 uur ) in de rug geschoten door iets heel simpels. Werkelijk waar de gemiddelde bewoner zou mij nu inhalen met lopen, geen gezicht. Ik ben blij dat het nacht is en de meeste slapen en.. het is gelukkig heel rustig in huis dus das weer een geluk. Ik zou in ieder geval wel blij zijn als het kwart over zeven is en ik heerlijk naar bed mag, me ruggetje ff lekker laten rusten. Benieuwd hoe het met het freubelen gaat want ik kan nu ong 5-10 minuten zitten nou ja hangen op een stoel dus geloof niet dat dat wat gaat worden...Wie weet tot straks en anders...struin ik jullie blogs wel af. Enjoy Your Saterday....Liefs Peet

10 opmerkingen:

  1. och meid wat vervelend ja blij dat de bewoners slapen hihiihi.
    ik zou zeggen doe het rustig aan en spaar je rug.
    voor straks welterusten .

    groetjes "de muts""

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,vervelend ja en rustig aan doen,ik weet er zelf alles vanaf,zit al jaren met m'n rug,werk zelf ook in de zorg,27 jaar in een verpleeghuis gewerkt en nu bijna 5 jaar bij de thuiszorg.
    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh peet daar weet ik alles van heel veel sterkte wat een nare pijn is dat he hou je taai meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra,
    Hoop dat het snel weer over is. Sterkte ermee!
    Groeten Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi peet,

    wat vervelend kan dit zijn, sterkte ermee en doe voorlopig even rustig aan, trouwens je hebt een hele mooie profielfoto, leuk zo met je hond.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai, ik leef met je mee! Verzorg je goed en wordt maar snel beter Peetje. Je profielfoto viel me ook meteen op, schattig! Is dat andere fotomodel Harley?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap met je rug.
    Ik weet wat je doormaakt.
    Herniapatiente ( en daardoor niet meer werkzaam in de zorg)en afgelopen week weer eens gefietst wat niet goed is bevallen..............
    Sterkte ermee en luister naar je lichaam

    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Petra, wat een pech dat je nu last van je rug hebt. Doe rustig aan!!!!! Het is erg vervelend rugpijn. Dus je werkt ook in de zorg ik werk als activiteiten begeleider in een verzorgingshuis. Leuk allebei in de hulp verlening.

    Je scorpal gaat maandag op de post moet nog een geschikte verpakking vinden. Hij heeft een rare maat dat je niet zomaar een verpakking hebt.

    Groetjes en sterkte nog.
    Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend voor je! Ik wens je alvast veel beterschap met je rug.

    xx Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo peet,

    zo vervelend om nu met rugklachten te zitten.

    Ik weet ook wat het is om rugpijn te hebben. Het is echt geen lachertje.

    Verzorg je goed, en vooral.... laat je goed verzorgen hé.
    Hopelijk kan je straks weer de marathon lopen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet