maandag 24 mei 2010

We`ll always be friends....

Gisteren zijn ze met de straat 7de geworden, denk dat ik ze niet hard genoeg heb aangemoedigt maar t was ook veel te heet op het sportpark. Denk dat er heel veel goed verbrand zijn met die zon maar goed, het was gezellig. Ik heb gister avond nog even een kaartje gemaakt, werkt bij mij altijd lekker ontspannend.

De tekst op de stempel is We`ll always be friends..You know all my secrets. Vind het zelf een erg leuke tekst en moest er gelijk aan denken toen ik met deze afdruk van Tilda bezig was. De witte flowers heb ik met distress spice marmelade bewerkt want anders was het wel heel wit en tja... er zit blauw in *bloos* en ik vind het zo nog leuk ook. Het shirtje van Tilda heb ik bewust wat " slordig" ingekleurd. Geniet nog van deze zonnige dag..Liefs Peet

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en nog bedankt voor je mooie kaart die je stuurde met de verjaardags adressen.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tekst is super! Kaartje ook, hoor. En je weet wat ze over blauw zeggen: mooi blauw is niet lelijk!
    groetjes, (in Groningen is vanaf vanmiddag geen zon te zien!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi kaartje en zo'n mooie
    tekst

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beatyyyyyyyyyy Peet ik vind het een schatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Peet!

    Leuk is hij! Ja, lekker he, zo in de zon de hele dag!! Super!! Ik heb ook een heerlijk buiten-weekend gehad en nu dus ook met rood hoofd en armen.. tja... maar ik heb het er voor over, hoor!
    De verjaardagslijst is binnen, ik heb er zin in, super bedankt!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi peet, erg mooi kaartje, en je kan zien alles hoef je netjes te kleuren om het er mooi uit te laten zien.
    ik heb vorige week je verjaardaglijst binnen gekregen met een hele mooie kaart.

    ps ik heb je agenda vulling klaar staat sinds gisteren op mijn blog.
    groetjes van de "muts"

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet