zaterdag 8 mei 2010

Doosje met Labels

Yes, mijn nachten zitten erop en wat vloog de nacht zeg. Ik had heel eigenwijs toch mijn distress inkt en afdrukjes meegenomen in de hoop nog wat te kunnen kleuren alleen dachten de bewoners er toch heel iets anders over. Ik had zulke leuke afdrukjes gekregen van Wendy en Sandra dat mijn handen al jeukte om ze in te kleuren.
Ik heb dan geen afdrukjes gekleurd maar wel wat anders uit gedacht en getekend.
En net toen ik thuis kwam heb ik hem meteen gemaakt, sorry kon niet wachten. Ik heb met de cricut labels uitgesneden op wit cardstock. Twee labels heb ik op karton getekend met middenstukjes, zijkanten en de onderkant zodat er een doosje ontstond. de randen heb ik met Vintage Photo bewerkt en het doosje verder in vintage style versiert.

Daarna heb ik nog meer labels uit laten snijden hihi door meneer cricut en deze labels heb ik voorzien van een laag glimmer mist. Op de achterkant van de label heb ik de naam opgeschreven van het merk en de kleur van de glimmermist. Ik heb alle labels aan een hersluitbaar ringetje gedaan omdat er ongetwijfeld nog meer kleuren Glimmermist bij komen en ik dan zo een nieuw labeltje eraan kan zetten.

ik wilde eerst nog witte flowers in de bijpassende kleur op de labels plakken maar dan werd het te dik.

Gisteren was het erg leuk en gezellig bij Sandra, ze is precies zo spontaan als ze is op het blog, ik zag weinig verschil ( oke oke had haar wat groter verwacht *blush*) maar ik heb toch heerlijk met en om dr kunnen lachen. Zo ga ik nu even onder de pomp door en daarna even naar de winkels, tja we moeten vanavond toch wat te eten hebben dus lady`s... Enjoy Your Day....Liefs Peet

13 opmerkingen:

  1. leuk idee zeg , wat ben je ook snachts lekker aan het brainstormen fantastisch , en dat je na zoveel nachten nog puff heb om meteen je idee uit te werken echt geweldig vind ik dat echt iets voor jouw hihi, jij ook een fijne dag xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh Peet wat een leuk idee wou dat ik zo aparaat had ik vind het supersssssssssssss fijne dag Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve peet van mij, wat heb je toch weer een prachtige doosje gemaakt zeg.
    in 1 woord gweldig !!!!!!!

    groetjes de 'muts'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou leuk zeg!
    Ik vind het een leuk idee.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig peet, wat heb je toch veel ideeën en dan zo snel uitwerken na al die nacht diensten, toppie hoor, het ziet er schitterend uit.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw dat is een geweldig idee, helemaal super geworden en waar haal jij die energie toch vandaan, pfff ik heb vannacht slecht geslapen en ik ben nu helemaal gebroken.( tja dan moeten we ook maar op schieten met de vloer toch)
    ik heb arno aan het werk gezet en ik denk dat net na de middag het laminaat er op onze kamer wel weer in ligt en dan kan ik inrichten. Tja toch opspelende hormonen hé
    we moeten het snel over doen het bakkie leut, ik vond het erg gezellig gister.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Ziet er heel leuk uit. meneer Cricut doet het "domme" werk en jij versiert, goede taakverdeling. Ik dacht dat glimmermist doorzichtiger was, dit is behoorlijk dekkend.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vindt het geweldig Peet,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi en wat weer een leuk idee en wat een energie na de nachtdienst...super
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat die mijnheer Cricut maar werken dan kan jij al dat moois maken en ons blijven verbazen met je creativiteit! Goed gedaan meid ;o)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Peet!

    Wat een handig idee om zo je kleuren te verzamelen! Ik maak ook altijd kleurkaarten zelf, ook al heeft de fabrikant er ook wat bij gedaan. Is toch altijd anders en zo kun je lekker gaan matchen! Super idee en leuk gemaakt. Handig dat je zo die labels kunt maken!
    Super de super bedankt voor je mooie kaart met de afdrukjes! Hij is gisteren bij mij aangekomen. Leuk!! Ik heb al weer zin om aan de slag te gaan, maar voor vandaag is het uitgeknutseld, want we moeten zometeen de moeders op gaan zoeken. Ach, ook leuk! ;-) Ik vond het een zeer originele kaart en het label daarin vond ik ook helemaal super, mooie stempelafdruk daar op ook! Heel erg bedankt, Peetje!!
    Een hele fijne dag gewenst voor jou!
    Liefs, Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Petra,

    Dit idee heb ik laatst ook uitgewerkt met mijn Distress Inkten. En dan de labels uitgesneden met mijn Slice.
    Ik vind je kaarten/projecten altijd helemaal super!!

    En nog een fijne zondag

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi janna,
    wat leuk dat we toch haast hetzelfde idee hadden, heb je toevallig ook een blog want ik ben wel nieuwsgierig wat jij ervan gemaakt hebt..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet