vrijdag 11 juni 2010

En toen kwam ik dit tegen...

Er is niets zo veranderlijker dan de werkdruk hier in huis, zo ren je de benen uit je lijf en zo zit je regelmatig filmpjes te kijken op youtube, wat ook geen vervelende bezigheid is. Ik kwam vanacht al snuffelend dit filmpje tegen en ik heb er wel het een en ander van geleerd. Hopelijk jullie ook...


Ik las net in mijn mail dat er nog 1 inzending komt voor de candy dus ik wacht vandaag nog even af en anders is het helaas maar dan ga ik de winaar bekend maken.
Wens ik jullie allemaal een heerlijk zonnig weekend, ik duik over vier uurtjes lekker in mijn bedje en ga vanacht nog 1 nachtje werken en dan heb ik ook heerlijk weekend... Liefs Peet

6 opmerkingen:

  1. super leuk filmpje voor de mensen die ook kleuren met distress inkt...

    ik doe het zelf nog steeds met de derwent coloursoft potloden..
    maar je kan er veel aan hebben aan dit filmpje.
    super meid.
    voor straks welterusten..

    groetjes de "muts"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou ze elke keer nog wat extra water op haar kwast doen?Omdat ze steeds naar rechts gaat?
    En als ik zo kijk moet ik toch aan de flesjes distress inkt....ik heb nu alleen de inktpads.
    Leuk filmpje,en ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die 's
    nachts 'rondspookt' hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Peet,

    Leuk filmpje is dit!! Ik ga het snel ook eens proberen! Heb alleen geen distress, maar andere inkt, maar misschien kan dat ook wel. Ziet er super uit!
    Fijne dag vandaag!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi,

    Ik denk eerlijk gezegd dat ze steeds het teveel aan inkt afveegt, want in die kwastjes zit toch een reservoirtje met water, dus waarom zou ze water op haar kwast doen dan???
    Ze kleurt wel heel mooi hoor!!!!
    Dank je Peet, dat jij 's nachts rondspookt en zo voor ons al die dingen opspoort.

    groetjes Lia

    p.s. Heb je gezien dat ik ook een candy weggeef?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk filmpje,en wat is dat voor een kwastje,wel 1 met een hele fijne punt,volgens mij gebruik ik de verkeerde kwastjes,is mij nog niet gelukt om het zo mooi in te kleuren en heb alleen de inktpads.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb je gevonden filmpje ook op me blog geplaats:)
    ik dacht dat ik de enige was die zo laat naar bed ging;)
    groetjes nonna
    http://nonnashobbystime.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet