vrijdag 9 juli 2010

Geniet Van Elk Moment...

De late dienst was gisteren helemaal super, heb onwijs veel gelachen met me collega`s en de reacties van de bewoners waren ook erg leuk, dat ze toch eindelijk eens zien wie die nachtzuster toch is waar sommige bewoners het onder de koffie over hadden. En wat is het grappig om eens tegen de nachtdienst te kunnen zeggen... Rustige nacht.

Gisteren vertelde ik al dat ik van de week twee kaarten had gefreubelt en dit is nummer 1 ervan...

De kaart is van allemaal restjes gemaakt, ik heb zon een grote papier doos waar alle "bruikbare" stukjes papier in gaan en das met het lint precies zo... je weet maar nooit pot noem ik het altijd. Valt nu trouwens op dat alles drie is, drie vlinders, drie knopen en drie eyelets en dat terwijl ik meer van alles twee ben.
Het lint is er bewust scheef en rommelig op geplakt omdat ik niet zon type ben van alles recht en strak maar van "rommelig" hou.

Het papier wat ik heb gebruikt is " Capella " van Basic Grey, erg mooie lijn om vintage kaarten mee te maken. De knoopjes en lint komen uit alle windstreken. De bloemen heb ik bij Scrap America gekocht.
En de tekst stempel is van Eline`s Vintage Clear Stamps.... Rest my jullie nog een heerlijk zonnig weekend te wensen, optijd insmeren en regelmatig ffkes omdraaien...Liefs Peet

11 opmerkingen:

  1. Hallo Peet

    wat een schatje jij rommelig ik netjes hihihihihih zo verschillen we wat he is maar goed ook ik vind je kaart heel leuk wou dat ik het kon rommelig aard van besie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi peet, das je hebt de late dienst overleefd hiihihi

    je twee kaarten zijn weer erg mooi gemaakt..
    groetjes de muts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje is het geworden heel mooi zo met die label
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Peet. Mooie kleuren, mooi papier, kortom een mooigie ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super hoor heel mooi, leuk dat de mensen je nu ook hebben gezien hihien hopen op heeel veeeeel rustige nachten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Petra,mooi papier hoor,leuke details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een schitterend kaartje Petra.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zowel nummer 1 als 2 zijn prachtig! Leuk dat je de bewoners ook eens een keer wakker ziet en dan kunnen ze gelijk genieten van die zotte doos die je bent ;o) Want hoewel ik je nog nooit ontmoet heb blijkt uit al je verhalen dat je geniet van je gezin, hobby en werk. Ik vind het dan ook steeds leuk om je blogberichtjes te lezen!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten heb je de afgelopen tijd gemaakt..supermooi en wat leuk en gefeliciteerd met je DT memberschap.
    En je kijkt heel anders tegen de bewoners aan als ze op zijn en niet op bed liggen,heb zelf ook 12 jaar alleen avondiensten gedraaid toen de kinderen klein waren en 2 jaar nachtdiensten maar dat vond ik niet zo geslaagd.

    Fijn weekend,liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet