zaterdag 31 juli 2010

Kan Ik Je Opfleuren....

Ik heb een kaart gemaakt die ik voor verschillende gelegenheden kan gebruiken. Als er iemand ziek is, condoleance of welke manier van opbeuren. Ik heb het kaartje daarom ook redelijk rustig gehouden.
De stempel is een kroonluchter en ik vind het zelf wel een erg geinige stempel set van Inkadinkado. Hier zitten 4 stempels van lampen op, twee swirls stempels en een stempel die je kunt gebruiken als ketting waar de kroonluchter aanhangt, erg leuk als zeg ik het zelf. De tekst stempel is van Marianne Design. Het papier is meen ik van October Afternoon maar helemaal zekers ben ik er niet van, heb het afval al weg gegooit.
Een bloem, brad in the middle en wat plakpareltjes en ik was weer tevreden over mijn kaart. Ow de randen heb ik dit keer niet met Vintage Photo gedaan maar met Black Shoot. Is even wennen he...als je gewent bent aan Vintage Photo. Mike schud altijd zijn hoofd als hij aan het kijken is wanneer ik een kaart maak,  hij vind het maar niets al die randen van de kaarten bewerken maar...als hij dan een keer een kaart met " Mama`s " freubelspul gaat maken is het toch het eerste wat hij doet....de randen met distress bewerken. Wens ik jullie een hele fijne zaterdag, ik ga vanacht ( mits het rustig is) weer op leuke filmpjes jacht en als ik wat gescoort heb dan zien jullie het wel... Dikke kusknuf Peet

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en hij is zeker
    geschikt voor veel mogelijkheden. Werk
    ze nog vannacht

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en super stijlvol kaartje is dit zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het kaartje supermooi en randjes distressen doe ik ook vaak.
    Mooie achtergrond heb je...geweldig
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldig...appeltjes papier ben ik al een tijdje op zoek naar..de mijnes was op...maar niemand heb het niet meer..snik.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Peet

    wat herlijk je mannetjes wie je kaartjes keuren ook deze is weer heel leuk apart met die kroonluchter toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeej Peet

    Wat een mooi kaartje!
    Hij is heel sjiek. Kan je echt voor meerdere doeleiden gebruiken.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dit kaartje kan mij opbeuren het is chique en stijlvol! Wat tof dat je die grote jongens van jou besmet hebt met het freubelvirus.
    Werk ze vanavond, of niet te veel dan kan je het internet afstruinen ;o)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey meis, een prachtig kaartje zeg! SUPERS gemaakt.

    XX liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. deze ziet er erg mooi uit,
    kan idd voor vele doeleinden gebruikt worden,
    leuk dat de kids net zo bezig zijn,
    en de randen distressen geeft net iets meer kleur aan de kaart,
    dan is het ook mooi afgewerkt vind ik,
    maar dat is mijn mening,
    fijn weekend toegewenst en ben benieuwd of je weer leuke filmpjes ontdekt,
    vind dat altijd leuk om te zien.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende en stijlvolle kaart Peet, idd perfect voor meerdere gelegenheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje!
    Fantastisch!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend kaartje peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Peet!

    Dank je wel voor je complimentjes op mijn blog :) Schitterende kaart geworden meis! Zie dat je ook een Tim Holtz fanaat bent :) Delen we dat hihi.

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Peetje!

    Wat een ontzettend mooie kaart! Super, inderdaad, die stempel!! Erg mooi en voor van alles te gebruiken! Erg mooie kleuren papier en gewoon heel erg gaaf zo! Ik ben even een paar daagjes niet op je bloggie geweest, maar zie dat je niet stil gezeten hebt, zeg, wat een boel mooie dingetjes heb jij geplaatst! Die gelkaart is ook super om te zien, zeg, leuk!!! En mooie filmpjes! Heb me weer vermaakt hier! ;-) Fijne dag nog!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet