zondag 12 september 2010

Feestje Was Geslaagd...

Gisteren hebben we het kinderfeestje van Daniel gevierd en de kids liete weten volgend jaar ook weer te willen komen, das toch een goed teken niet?
Uiteraard mocht Daniel eerst de kaarsen uitblazen...

Ik had bij Action zon soort fontein gekocht en die speelde een liedje erg leuk alleen.....de uitknop konden we niet vinden tot Vince riep...Gewoon onder de kraan doen deed mama ook! Nou ja dat deden we dan maar en even later hoorde ik toch nog lang zal ze leven uit de prullenbak komen tot groot vermaak van de kids.
Daarna hebben de kids moonlight bowlen gedaan en dat was erg leuk, frietjes met een frikandel en nog wat drinken, op de parkeerplaats nog even spelen en toen was het tijd om weer naar huis te gaan. Waren me oren ook wel aan toe.
Daniel had wat spulletjes bij mekaar gezocht en vroeg of ik er een leuk zakje van wilde maken met de stempel van magnolia want die vind die zo leuk. Tuurlijk doen we dan en dit is het geworden...simpel maar een groot succes. Gaan we nu de verjaardagen vieren en vanacht mag ik als kado...werken. Ze belde me net op of ik wilde invallen want de nachtdienst had zich vanmorgen ziek gemeld en aangezien we maar met zijn drieen zijn en het voor de andere niet te doen is om 8 nachten te doen spring ik wel bij...zo ben ik dan ook wel weer...Fijne zondag...Liefs Peet

11 opmerkingen:

  1. Hi Peet,

    Gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!! Yihoe, vandaag is het jouw verjaardag! Ik hoop van harte dat je een rustige nacht hebt gehad, want qua timing was dat natuurlijk niet echt geweldig...Maar zo ben jij inderdaad wel, dan kun jij geen nee zeggen, he? En vandaag lekker jarig! Ik hoop dat je goed verwend wordt en ik hoop dat mijn kaartje aangekomen is! Dit feestje hierboven ziet er in elk geval super uit, hopelijk wordt die van jou dat ook! Veel plezier!!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerddddddddddddd met je verjaardag
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien was het gister een zeer geslaagde dag met de boys en tja dat muziek ding van de ction die hebben we ook gehad voor de verjaardag vorigjaar maar die komt er dit jaar niet meer in we hebben het uiteindelijk met een hamer kapot geslagen ,
    voor vandaag hieper de piep hoera ik wens jullie een hele fijne dag toe, helaas werkt het weer niet mee maar dat mag de pret niet derven
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag na je slaapuurtjes............


    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie verjaardag!!
    Maak er een fijne dag van!
    Groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd en maak er een leuke dag van, net als die gezellige dag van gister zo te zien, en hihi leuk toch muziek uit de prullenbak

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan, en maak er een leuke en gezellige dag van, ik wens je nog heel veel fijne hobbyjaren toe.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Petra van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je
    een leuke dag hebt vandaag ondanks dat je hebt moeten werken vannacht

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Dan loop je toch lekker met een mooie corsage op (met leeftijd, ze vinden je toch piepjong) en ben je ook jarig.
    groetjes en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Peet van harte gefefeliciteert ben een dagje te laat was niet lekker gisteren maar ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad en ook nog van harte met je zoon

    dikke knuff Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en die van Daniel,leuk dat het feestje geslaagd is en minder dat je moet invallen.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet