zondag 24 oktober 2010

Het resultaat..

Vrijdag liet ik jullie zien hoe mijn stempelafdruk is geworden die ik voor de eerste keer heb ingekleurd met distress refills. Erg leuk om te doen moet ik zeggen en nu ik meerdere afdrukken heb ingekleurd moet ik zeggen dat ik het mooier qua kleur vind dat met aquarelpotloden. Niet dat ik die vaarwel zeg want dat blijft ook heerlijk om te doen maar met de refills word de kleur sprekender.
Ik heb net even met de afdruk deze kaart gemaakt....

Ik heb er maar weer eens een kerstkaart van gemaakt aangezien ik nog lang niet genoeg heb om dit jaar te versturen. Het papier is van My Minds Eyes en heel toevallig komt dat blauw/groenige kleur mooi overeen met de kleur van het afdrukje. De bloemen heb ik met clear stickles bewerkt en de rand waar de tekst in gestempelt staat heb ik met embossingpoeder bewerkt. De tekst is gestempelt met distress Faded Jeans. Ga ik nu even snel douchen en klaar maken voor me laatste nachtje werken..Fijne avond en bedankt voor jullie bezoekje...Liefs Peet

11 opmerkingen:

  1. schitterende kaart peet
    erg leuk edaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kerstkaartje. Mooi gemaakt. Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje. En de kleur is inderdaad prachtig. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kerstkaartje! De kleur lijkt inderdaad intenser. Dan is het fijn dat je keuze hebt, afhankelijk van het papier.
    werk-ze
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je met het
    afdrukje gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Petra,lief je afdrukje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is heel leuk geworden Petra, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje is het geworden, prachtig in die kleurtjes, en veel succes met je laatste nacht

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverdje weer Petra.. zo'n schatje.. leuk hoe je na al die jaren nog steeds aan het ontdekken bent wat beterw erkt met het maken van kaarten.

    Liefs van Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Peet je hebt haar zo mooi ingekleurt een plaatjeeeeeee

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kaartje!! En distressinkt is zoooo verslavend...hihi...
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet