woensdag 8 december 2010

Life Is What Happends To You....

Eerst even een sfeervolle foto van mijn creatie die ik gisteren heb gemaakt ;-).
En nu een close-uppie. De stanzen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn van Spelbinders, Marianne Design en Nellie Snellen. Het papier is naamloos, heb overal gekeken, bovenkant, zijkant onderkant maar nergens niet een naampie. De tekst stempel is van Staming Up en Tilda...das duidelijk toch...das een magnoliaatje. De randen heb ik weer bewerkt met distress Brushed Corduroy. Ga ik nu snel even naar de appiehappie want er komt vanmiddag een zooi blagen ehm lieve kindertjes Harry Potter deel 6 kijken dus dat kan me een mooie bende worden en tja...dvd kijken zonder chips?¿? dat gaat niet he?...Wens ik jullie een rustige woensdag en bedankt voor je bezoekje en reactie...Liefs Peet.

De aquamarkers die ik heb gebruikt zijn:
+ Gezichtje en Beentjes: Distress Tattered Rose.
+ Haren en laarzen: Lamp Black.
+ Jasje en Mutsje: Frost Blue, Golden Brown.
+ Handschoentjes: Storm Blue.
+ Klok: Straw Yellow, Gold Ochre.
+ Strik: Scarlet.

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje !!!
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Peet, hij is prachtig geworden zeg. Wat staat hij daar leuk tussen je sfeerdecoraties. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje in deze kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart peet
    erg leuk gedaan
    veel plezier vanmiddag;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi! Echt prachtig. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sfeertje zeg!
    Ziet er helemaal super uit! En je kaartje ook!
    Succes met de kids. Maar dat overleef je vast wel.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha dan hebben jullie geen HPA maar een HPM. (Harry Potter Middag) Mijn dochter had geregeld een HPA met slapen na. Gezelli.
    Het is een heel mooi kaartje geworden, mooie tekst!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Petra,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Peet
    met mooie kleurtjes en randjes
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Peet, prachtige kleuren en details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. owww super dit is echt een mooitje xx christa

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet