maandag 3 januari 2011

And The Winner Is....

Ik was net de kerstkaarten aan het opruimen en ineens dacht ik...ships, zou er nog een foto van maken voor op het blog...helaas te laat maar aankomende kerst heb ik nog een kans toch?
Er waren helaas niet zoveel die meededen met deze candy maar ik heb toch heerlijk ideeetje opgedaan en ik en de kids waren het er over eens dat de candy gewonnen is door...
                ANJA

Gefeliciteerd meid, als je me even je adres doormailt naar Peetjes-freubelsite@live.nl dan zorg ik dat de vlop jou kant op komt....Liefs Peet

1 opmerking:

  1. OOH Peet, en de kids natuurlijk,
    wat gaaf zeg dat ik heb gewonnen.Vind het heel erg leuk.En voor miij een heel leuk begin van het nwe jaar.
    Ga je even mijn adres mailen;o)
    Lieve gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet