donderdag 20 januari 2011

Uitprobeerseltje....

Ik was gisteren wat aan het opruimen en kwam een een pakje photopapier tegen en kwam op een idee....


Ik heb mijn eigen design papier gemaakt. Erg leuk om te doen trouwens en ga straks nog meer varianten maken. Linksonder zie je een stukje van het papier wat ik heb gemaakt.


Zo is de kaart dus geworden. Ik vond het gister zulk herfstachtig weer ( tot er natte sneeuw uit de lucht kwam ) dat ik de kaart in de herfsttinten heb gemaakt...geel en bruin. Ik had deze tilda nog liggen en al hoewel het al een oudje is vind ik hem nog steeds supersleuk. De stanzen die ik heb gebruikt voor de stempelafdruk is van Nellie Snellen en deze heb ik ook in het bruin en geel uitgestanst en deze als een soort bloem op elkaar geplakt. De swirls zijn met een stans van Marianne Design gemaakt en met een witte gelpen heb ik er wat accentjes opgemaakt. De achtergrond bij de stempelafdruk heb ik met chalk bewerkt anders knalde het afdrukje met de creme achtergrond wel erg van de kaart.


De aquamarkers die ik heb gebruikt zijn:

+ Gezicht en handjes: Distress Tattered Rose.
+ Haren: Mocha.
+ jasje en Mutsje: Sunburst Yellow.
+ Broek Mahogany.
+ Schoenen: Eggshell.

Wil ik jullie weer bedanken voor jullie bezoekje en reactie en voor de nieuwe volgers... Welcome To The Club!1..Liefs Peet

14 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje zeg, en dat eigen designpapier is helemaal leuk, 't glimt zo leuk! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Peet! ik heb ook nog van die kleine stukjes foto papier waar ik niets mee doe.
    bedankt voor de tip.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg goed idee van jou gr jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chique design papier, past heel mooi bij je herfst kaart. Alles samen zo met het 'oudje' een zeer geslaagde kaart!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superr leuk kaartje!!

    mooie kleuren!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk kaartje is dat echt ik ga ook een proberen eigen achtergrond te maken heb iets in gedacht om te doen.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig is ze in die kleurtjes, en wat een gaaf idee met dat papier

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een Geweldig idee van je,,zou je ook wat tips kunnen geven hahah,
    Ik vind jou resultaat erg mooi,en dan dat stempeltje erbij,compliment

    gr Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk peet.
    Wat leuk he als jezelf op van die geweldige ideeën komt.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dat is echt mooi, je eigen ontworpen papier!
    Je kaartje is super leuk en heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor een probeerseltje is het erg mooi geworden hoor Peet! Vind het ook steeds spannend om vanalles te testen! En dan vooral als het resultaat nog beter is dan je had verwacht!
    Schitterend kaartje, liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Petra

    wat een mooie kaart, fijn weekend verder gewenst

    Groet diana

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet