zaterdag 19 februari 2011

Begin Er Niet Aan...

Het klosjes/spoolvirus heeft ook mijn huis bereikt en ik ben er flink mee besmet. Bij LENET is er een leuke spool/klosjes challenge en ik dacht...ga er ook eentje proberen....
Wat is dit verslavend om te doen zeg en dan heb ik er pas eentje gemaakt ( nummer 2 en 3 liggen al te wachten hihi).
De letters betekenen niets maar dat waren de enige letters nog die ik had :-).
De randen van het klosje heb ik bewust "slordig" geplakt en bewerkt aangezien het een oud klosje moet lijken. Voor de eerste keer vind ik hem wel geslaagd toch? Ga ik nu verder met stanzen, gelukkig had Mike gisteren een hele grote doos met lego gekocht en die doos is nu...je snapt het al..voor moeders. Liefs en een fijne zaterdag Peet

14 opmerkingen:

  1. Helemaal super gemaakt meid, erg hè, al die nieuwe verslavingen elke keer hihihi.
    Hee een fijn weekend gewenst. Liefs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeoeoeo da's een hele sjieke! Wat leuk dat je het vierkant hebt gemaakt !
    Super bedankt voor het meedoen..ennn succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gemaakt en fijn weekend gewenst
    Groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat mooi zeg!! Hmmz moest ik misschien ook maar eens proberen ;-).
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! Wat een super mooi klosje heb je gemaakt!
    Ziet er super uit!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuuw wat een schitterend klosje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whow wat gaaf, prachtig en heel origineel is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend klosje peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit Peet
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi oud en romantisch! Ik snap dat het verslavend is
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi

    wow ergggg mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Petra,
    Het ziet er inderdaad geweldig uit. Als het zo verslavend is begin ik er maar niet aan, kom nu al tijd te kort!
    Groeten Miranda, www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij is super en idd weer een hobby erbij verslavend idd maar wel erg mooi die klos !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb je een prachtige klos gemaakt!
    Ik heb het al bij meerdere op hun blog gezien en het lijkt mij ook heel erg leuk om te maken!
    ik ben volger bij je geworden.
    Als je het leuk vind kan je eens op mijn blog kijken. ik geef daar nu een candy weg en misschien vind je het wel leuk om mee te doen?

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet