zondag 20 februari 2011

De Bel Horen Luiden Maar...

Je kent het vast wel...je hebt iets gezien, denkt het wel te kunnen onthouden maar dan.... Ik kwam een tijd teug een leuk filmpje tegen en ik dacht idd...ow dat onthou ik wel. Wilde ik net even proberen om te kijken hoe het ook al weer ging..nou ik wist het dus niet meer en heb uiteindelijk dit als proef gemaakt...
In het filmpje hadden ze 1 afbeelding gedaan maar ik ben eigenwijs en twee leek me ook wel leuk. Het lijkt er wel op met wat ik gezien heb alleen.... Ik ga even verder stoeien voor ik zo naar een verjaardag ga en dan kijken of ik vanavond het filmpje nog kan vinden en dan gelijk opslaan want het een ontzettend leuke techniek en het resultaat was supers....Liefs Peet

4 opmerkingen:

  1. ik weet welke je bedoeld volgensmij ia het deze:http://www.youtube.com/watch?v=UCKcRcBQTzE

    teminste het lijkt er wel op, hopelijk is het de goede en scheelt het je ee hoop tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is wel heel apart zo, maar helaas ik ken het filmpje niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er wel heel erg leuk uit hoor :)
    Liefs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaaaaaaaaa ashley dat is um ,dankt je heb hem gelijk opgeslagen..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet