donderdag 24 februari 2011

You Make Me Happy...

Gisteravond liet ik de honden uit in de....ja echt waar...in de sneeuw! Het moet niet gekker worden wel, ik wacht met smart op de zon en wat krijgen we...sneeuw. Wel goed weer om te freubelen en ik heb gisteren vast een begin gemaakt met een kaart die ik gemaakt heb om iemand een hart onder de riem te steken.
Is die stempel niet " cute"? Ik vind dat konijn zo grappig hoe die daar een beetje hangt. Ik heb papier van de Action gebruikt en de randen met distress Black Shoot bewerkt. De randen van het grote designpapier heb ik eerst met de paperdistresser bewerkt voordat er de distress over ging. De tekst is van de serie So Many Sayings van Stampin up evenals de ponzen die ik heb gebruikt.Met een gelpen ( hema) heb ik stikrandjes om de randen gemaakt.

Op de bloemen heb ik wat Ranger Glossy Accents gedaan voor wat druppeleffectjes..blijft ook leuk speelgoed.
Ik heb de stempel dit keer gekleurd met distress inkt en met aquamarkers....prima te combineren.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn...
+ Haren en Konijn: Distress Frayed Burlap, Vintage Photo.
+ Gezicht, handen en knieetjes: Distress Tattered Rose.
+ Jurkje: Frost Blue, Periwinkle, Wisteria.
+ Laarsjes: Wisteria.

Ga ik nu even een bakkie koffie maken en bloghoppen...als ik geen reactie achterlaat is het niet dat ik niets te melden heb ( heb altijd wel wat te vertellen hihi..) maar ik kan niet altijd op jullie blogs komen dus...tis niet dat ik wil maar tis lastig een berichtje achter te laten als je ut blog niet op kunt komen toch?  Liefs Peet

18 opmerkingen:

  1. Super lief! Leuk die druppeltjes op de bloemen. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra hele mooie kaart ja ik werd vanmorgen ook verrast dat er sneeuw lag gisteren de hele dag droog.

    Groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en die stempel is erg schattig !!
    Hier hadden we gistermiddag sneeuw maar dat ging al heel snel over in regen ! WAAR BLIJFT DE ZON !!!
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig stempeltje op je mooie kaartje:)
    mijn kleindochter heeft een knuffelkonijn en die heet dijntje op mama na was dat het eerste wat ze duidelijk kon zeggen:)
    heb je nog een afdrukje over?
    want dan hou ik me aanbevolen hoor:)
    en dames wat geeft het als het sneeuwt, we zitten midden in de winter hoor;)
    fijne dag allemaal.
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepie weer Petra. Ik vind het idee van die druppeltjes ook echt super. Hier sneeuwde het inderdaad ook gisteravond, bah was ook koud. Zie trouwens dat je ook in Limburg woont, grappig!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw schitterende kaart peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en wat een mooi kleuren. Ja, konijn is zeker zo schattig.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is weer heel erg leuk geworden Petra, zeker ook de druppeltjes, ik had het nog nooit gezien, maar het effect is er duidelijk. Liefs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoeppie van een kaartje en stempel superrrrrrrrr Peet
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. woh peet wat een schitterende kaart en die stempel, wat een snoepie, dat vrolijkt iedereen toch op, de ontvanger zal hier zeker blij mee zijn.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super kaart meis ,vind je klossies ook helemaal te gek zeg, trouwens je pennenbak of opbergbakkie, heel gaaf zag het op je buro foto hihi, en superr bedankt voor de post die ik heb gehad, ik zal er pas over een paar weekies wat mee doen heb het zo druk met dt xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk kaartje!!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Peet!

    Wat een schat van een kaartje is dit weer geworden, je bent weer lekker op dreef! Je zwart-witte kaart vind ik ook super en in een half uurtje zeg je? Wauw!!! Respect, hoor!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje en zo leuk met
    die druppels

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuke kaart.
    Groet Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So sweet! The Glossy Accents are perfect! WOW! So beautiful! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet