maandag 20 juni 2011

Filmpjes Tijd......



Hier een filmpje over het maken van Shimmer Paint. Het is leuk en goedkoop op deze manier en je kunt zelf bepalen hoeveel glans je er in wilt en hoe donker je de kleur van je verf wilt hebben
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen, het beeld is niet zo geweldig maar ik had ruzie met de licht inval. En mochten jullie je afvragen wat ik op me hand heb....das een tatoo van Daniel ;-)....Liefs Peet

p.s Daniel is met zijn school veertiende geworden met de 4daagse en ik hoef jullie niet te vertellen wat voor een bagger weer het gisteren was toch?

5 opmerkingen:

  1. Super leuk idee....Onthouden! en duidelijke uitleg, leuk dat je dat steeds met ons wilt delen.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi lieve Petra.

    Wat een gaaf idee. Jij hebt een hoop registers vol met ideeen in dat hooffie van jou! Gaaf hoor. Thanks for sharing..
    Heel leuk..

    Inky hugs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergoed idee Petra!! Bedankt! Nu moet ik nog uitvnden waar ik die Aleenes parlemoer kan kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee zeg, ga ik zeker gebruiken...... op naar het Kruidvat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Petra,

    Wat een super goed idee. Ben dus al naar de kruidvat geweest ... maar ze hadden van die potje nog nooit gehoord. Was dat eenmalig??? Waar haal je de parelmoer medium, ik ben bij mijn hobbyzaak geweest .. hadden ze weer niet. Dus alles wat tevergeefs. Ooh ja ook even naar de Action .. alle kleuren acryverf .. maar natuurlijk geen wit.

    Maar het idee blijft super!!!

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet