zaterdag 11 juni 2011

Notitie Boek

Gisteren liet ik jullie al een klein stukje zien en nu is die af.....tadadadaadaaaaaaaaaaaa
Ik had nog een notitieboek liggen en die lag er maar te liggen en ik heb er nu maar is wat mee gedaan en aan jullie om de tien verschillen te zoeken :-)

Notitie Boek Voor...
Notitie Boekje na...

Ik heb eerst een stuk licht groene stof bestempelt met distress Walnut Stain en Black Shoot. Daarna heb ik het boek als ware gekaft met de stof. Ik heb eerst het boek " gekaft" met dubbelzijdige aslan en daarna het stof erop geplakt. De randen zijn gedistresst met distress Walnut Stain. De letters zijn van de Kruidvat en die heb ik bewerkt met Alcohol ink Rust en Silver.
Wat kant dat ik op de rommelmarkt ooit heb gescoort. Het spiegeltje is een koelkast magneet van de Action die ik bestempelt heb met stazon inkt. Lavendel uit de tuin voor een lekker geurtje en de rozetjes heb ik gemaakt van een stukje afval kant. De groene bloem was een witte bloem maar ik heb er glimmermist Olive Vine overgespoten anders was het wel erg wit.Ik heb als kern van de bloemen oude knopen gebruikt. Het pareldraad komt van de Xenos en zijn er in nog meer leuke kleurtjes te vinden.
Nou ben ik er alleen nog niet uit of ik de vlinder erop zal plakken of niet wat vinden jullie....
Ik wens jullie een hele fijne zaterdag en bedankt voor jullie bezoekje...Liefs Peet

11 opmerkingen:

  1. hoi

    wow erg mooi zeg!!

    een leuk idee en erg gaaf gemaakt!

    ik vind het met vlinder wel mooi en mooi kant!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwwwwwww wat mooi zeg! Echt gaaf ;)

    'k vind het met de vlinder erg mooi ;)

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, prachtig allebei, vlinder wel of niet, ja allebei oke.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met vlinder vind ik persoonlijk mooier.....


    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi lieve Petra. What een kunstwerk heb je er van gemaakt. Echt super lief. Leuk he hoe je zo'n simpel boekje om ka toveren in zo iets persoonlijks en lievelijks.

    Geniet van je weekend.
    Inky hugs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf boekje geworden, met en zonder vlinder mooi (zonder vlinder is wat rustiger).
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuw wat super gaaf is hij geworden
    ik vind het allebei mooi maar als ik
    moest kiezen dan met vlinder

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. whow prachtig, wat een gave metamorfose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh wowwww Petra,wat heb je dat schitterend gedaan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een verschil tussen voor en na! Dat heb je super gedaan!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig notitieblok. Ziet er echt top uit!

    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet