donderdag 6 oktober 2011

De Traditionele Kerstkleuren...

Jeetje wat leuk, nog 1 volgster of volger te gaan en ik heb er 250..superleuk.
Ik heb een kaart in de traditionele kerstkleuren gemaakt al ben ik daar niet zon een voorstander van.

Het achtergrondpapier ( kruidvat) vond ik opzicht al mooi dat ik er niet veel overheen wilde plakken om zo het goud wat te behouden. De stempel is van Penny Black en heb ik licht bewerkt met distress Vintage Photo en Walnut Stain. De dennetak heb ik lichtjes gekleurd met distress Bundled Sage en de swirl heb ik bewerkt met stickels Clear.
Van wat rest stukjes papier heb ik een klein labeltje gemaakt met de stans van Tim Holtz. Ga ik nu snel verder met twee geboortjekaartjes...Geniet van het lekkere Herfstweer..Knuf Peet

6 opmerkingen:

  1. prachtig is dit stijlvolle kaartje in die warme kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En die traditionele kleuren blijven toch echt het mooist en helemaal op jouw kaartje! Super mooi!
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart peet
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi peet
    het is maar goed dat we allemaal verschillende smaken hebben,want ik vind je kaart erg mooi en warm in deze kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doet u mij ook maar rood-groen-goud. Met deze kaart kom ik helemaal aan mijn trekken. Heel leuk gemaakt.
    (maar een blauwe kerstkaart is ook leuk, hoor ;-)
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, wat en leuke kaart in de traditionele kleuren! Ik ben zo gek op kerst en zeker in rood en groen en natuurlijk zilver!

    Ik steek gezellig vanavond kaarsjes aan. brrrr het waait hier zo hard!

    Fijn weekend, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet