maandag 10 oktober 2011

Merry Christmas

Zijn jullie al klaar met de kerstkaarten, nou ik nog lange niet dus...ik heb er maar weer eentje gemaakt. Ik heb maar eens een magnolia uit de kast gehaald, ook lang geleden dat ik die gebruikt hebt. Het papier is van het Kruidvat evenals de teksstempel, deze heb ik eerst met Archival Crimson afgedrukt en daarna nog een keer met Archival Jet Black en heb alleen het middelste gedeelte van deze afdruk gebruikt en op de rode afdruk geplakt met een beetje 3d kit.
De bloem heb ik gemaakt van cardstock en een stans van Olba. De randen heb ik bewerkt met Brilliance Galaxy Gold. Om zo het goud van het papier terug te laten komen.
De afdruk heb ik met distress refills ingekleurd, goed gelukt niet? Bedankt voor jullie bezoekje en fijne avond Peet

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en mooi kaartje en die
    bloem is erg gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart peet
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die heb je zeker weten heel mooi ingekleurd en ik moet nog een heleboel kerstkaarten maken. En die bloem vind ik werkelijk prachtig.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeeeel mooi ook de bloem is prachtig !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje, Peet!! Vind de bloem weer helemaal toppie!
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee ben nog lang niet klaar hoor, zo heb ik er een berg en zo zijn ze weg haha, maar ga gewoon door.
    Vind je kaart supermooi, gave bloem,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje en ben ook nog lang niet klaar!!!

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi peet wat een gave kaart en zo prachtige bloem,erg leuk om naar te kijken
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Jenny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet