dinsdag 18 oktober 2011

Welcome Christmas Into Your heart

Nou het was geen lekkere dingen bakken vandaag, Mike heeft heerlijk de middag in bad doorgebracht en Daniel heeft hier mijn kralen/hebbedingenkast bekeken en op zijn manier opgeruimt dus kon ik ondertussen mooi even een kaartje maken..

Het papier is Turquoise Hill`s van Riddersholmdesign en de randen heb ik met de paperdistresser van Tim Holtz oud en raffelig gemaakt en daarna met distress Vintage Photo bewerkt. De tags heb ik gemaakt met de Tiny Tabs & Tags die van Tim Holtz.
Aan de rand heb ik met blauw garen een stikrandje gemaakt en op de labels zelf met zwarte gelpen een stiklijntje getekend. De paper vlinders heb ik ook met distress Vintage Photo bewerkt maar lichtjes zodat het wit er nog een beetje doorheen kwam. Een blauw plaksteentje voor het lichaampje.
Op dit labeltje heb ik vier donkerbruine knopen geplakt en ook in het midden een blauw plaksteentje gedaan voor net een beetje extra.
De tekst stempel is uit de Heard From The Heart serie van Stampin Up en het woordje Christmas heb ik overtrokken met een AtyouSpica pen Gold, alleen niet echt te zien op de foto. Ga ik me nu heerlijk op de bank nestelen en tv kijken...Knuf en fijne avond Peet

10 opmerkingen:

  1. hoi peet
    wat een leuke aparte kaart,maar ja dat kan je verwachten van zo creabea als jij bent:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk, Peet! Mooie labels en mooie versieringen!! Leuk gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele aparte kaart is het geworden peet maar ik vind hem wel heel mooi.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik vind het een super mooie kaart geworden!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Petra. Wat een heerlijke kaart. Pracht kleuren bij elkaar en wat een origineel idee om 2 'tags' op een kaart te plakken. Super. Echt heel leuk met die knoopjes. Love it!

    Inky hugs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart peet
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooie kaart geworden Peet!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow, lwuk zo'n labelkaart!! ERg mooi gemaakt!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet