woensdag 28 december 2011

Because I Care....

Ik ben nog steeds in de Tag-Mood en heb er dus maar weer eentje in mekaar gefreubelt...leuk voor aan een bossie bloemen..
Ik heb eerst de onderkant van de tag ge-embost en de bovenkant bestempelt met een Swirl stempel en distress inkt Vintage Photo. Daarna heb ik de tag bestempelt met een vlinder ( elines huis), versamark en daarna bestrooit met witte embossing poeder. verhit met de heattool en even laten afkoelen. Daarna heb ik de tag ( aan de bovenkant) bewerkt met distress Faded Jeans, Peeled Paint en Black Soot. De onderkant is bewerkt met de distress kleuren Faded Jeans en Black Soot.
Een close-uppie van de bovenkant.
De onderkant van de tag heb ik een beetje in Shabby Chique stijl bewerkt. De vlinders heb ik weer gemaakt met Uteeh, blijft zo leuk vind ik. Een oude ketting met bedels aan de onderkant en de tekst is van Stampin Up evenals de pons die ik heb gebruikt om de tekst uit te ponzen. Benieuwd wat jullie er van vinden....Knuf Peet

10 opmerkingen:

  1. Helemaat te gek, zooo mooi!
    Ik wens jou en je gezin alvast fijne eindejaarsfeesten en een gelukkig en gezond 2012!
    Liefs,
    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag heb je weer gemaakt.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een mooie tag gemaakt
    zeer zeker mooi voor aan een bos bloemen

    groetjes
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mooie tag PETRA.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi peet
    een prachtige tag en vooral de vlinders vind ik supergaaf!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig tag Peet, mooie kleuren en details!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet