donderdag 22 december 2011

Dit Moet Ik Echt FF Vertellen...

ik had een freubelpauze toch...geen blog pauze want alweer heb ik wat te vertellen. Ik vind het zelf weer zo handy van mezelf bedacht dat ik ook dit weer ff wilde delen.
Jullie weten dat ik momenteel veel Rub-ons ( of rub n buff) gebruikt en de eerste keer dat ik dit doosje zag dacht ik meteen..Geinig tis net schmink, Elke keer als ik dus de Rub-ons gebruik schiet Schmink me weer in het hoofd en net heb ik maar even een test gedaan..
De normale mens hier in Limburg is gek op carnaval en alles wat er bij hoort, nu val ik dus gigantisch buiten de boot want ik heb werkelijk een broertje dood aan carnaval, ben ook geen echte limburger dat wel het zijn. Maar....ik heb wel schmink in huis en dat ziet er ( bijna) hetzelfde uit als de Rub-ons.
En Peetje zou Peetje niet zijn als dit even werd getest en wat blijkt...het werkt ( dan heb ik al weer zon plezier he). De witte klodder rechts hoort daar eigenlijk niet maar de klodder zat mooi verstopt onder mijn vinger toen ik over het kaartje wilde. Ik heb de potjes met schmink erbij gezet zodat je kunt zien waar welke kleur zit. Onder aan heb ik alleen wat zwarte schmink over het witte ge-emboste kaartje gewreven en ook dat ziet er weer leuk uit. Dus mocht je geen Rub-ons in huis hebben maar wel schmink..go ahead en...wel even bespuiten met haarlak voor het afgeven...Dikke knuf Peet

9 opmerkingen:

  1. Geen idee wat Rub ons zijn............maar het ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha grappig dat dat werkt!! Heb trouwens ook een hekel aan carnaval maar helaas ook geen schmink in huis. Maar geeft dat dan echt niet meer af als je er haarlak overheen spuit?
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een uitvinding Petra. Ik heb geen schmink in huis, hier in het noorden wordt geen caranaval gevierd. Maar het geeft ook een heel mooi resultaat. En misschien nog goedkoper dan rub-ons, alhoewel ik die ook niet al te duur vind hoor.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ben jij toch slim peetje grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig, zo'n tip. Dit is van die goedkope van de Kruidvat/Trekpleister/whatever? Leuk dat het werkt.
    Sterkte met je pauze (ach op het werk moet je in je pauze ook wel eens wat doen) ((of gaat bloggen dan te veel op werken lijken....;-)))
    Afijn, ik zeg niet meer fijne dagen, maar tot blogs.
    doechies,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe verzin je het weer!!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een idee weer zeg!!,, ene bedankt voor je mooie kaart zeg, ben gek van paars xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oehh... dit is leuk!! dat moet ik natuurlijk ook even uitproberen.. Maar dat zal ook wel weer naar de feestdagen worden.

    Ik had nog een vraag. Ik zag dat je in Venray woont, zit daar ook ergens een hobby zaak? Ik ga nu meestal naar Pipoos, Nellie Snellen of Hobby wereld in venlo..
    Wil wel eens wat anders zien ;)

    Fijne feestdagen!

    Liefs,
    Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Peet wat heb jij toch een fantastische ideeën! Heb een paar dagen niet gekeken en dan zie ik dit! Je creaties zijn ook weer prachtig! Bedankt voor je prachtige kaart. Hij is veel mooier dan op het blog! Letterlijk en figuurlijk schitterend!
    Fijne feestdagen groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet